Архів

Том 35 (74). № 3 Том 2, 2024

Титульна сторінка

Зміст журналу

ЛІТЕРАТУРА ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН

Ващенко Ю. А., Мурадова І. Р.
ПОЕТИКА ЕКЗИСТЕНЦІАЛЬНОГО АБСУРДУ В РОМАНАХ «СТРАХ» Г. ШЕВАЛЬЄ І «УЇКЕНД НА ПІВДЕННОМУ БЕРЕЗІ» Р. МЕРЛЯ

Ibrahimova N. N.
WORLD POSTMODERNİSM AND THE UNİQUENESS OF AZERBAİJANİ POSTMODERNİSM

Кравець О. М.
КОНЦЕПТ «ДІМ» У РОМАНІ «ПЕТ ЗІ СРІБНОГО КУЩА» Л. М. МОНТГОМЕРІ

Кравченкo Л. С.
ОСОБЛИВОСТІ АВСТРІЙСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ХІХ–ХХ СТОЛІТЬ

Семенець О. С.
СПЕЦИФІКА ЧИТАЦЬКОЇ РЕЦЕПЦІЇ МІФОЛОГІЧНОГО ТЕКСТУ В РОМАНІ ЛОРАНА ГОДЕ «ВОРОТА ПЕКЛА»

ТЕОРІЯ ЛІТЕРАТУРИ

Rasulova N. R.
COMEDY: THE ROLE OF PLAY IN THE PHILOSOPHY OF LAUGHTER AND ITS LITERARY EMBODIMENT

ФОЛЬКЛОРИСТИКА

Ніколаєску Е. В.
МІСТИЧНІ ЛІСОВІ ІСТОТИ В РУМУНСЬКОМУ ФОЛЬКЛОРІ: МІФИ ТА ЛЕГЕНДИ

ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Horchikova A. О., Smus A. H., Zubarets A. V.
FORMATION AND REPRODUCTION OF GENDER STEREOTYPES IN MODERN MEDIA

Гуцуляк Д. М.
РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНО-МЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ІНСТРУМЕНТУ ГІБРИДНОЇ ВІЙНИ

Демченко О. П., Владишевська В. В.
КОМУНІКАТИВНИЙ ПРОЦЕС У ДИПЛОМАТИЧНОМУ ЛИСТУВАННІ

Panchenko S. A.
TO THE QUESTION OF PILGRIMAGE THROUGH THE PRISM OF SACRAL COMMUNICATIONS IN THE SOCIO-COMMUNICATIONAL SPHERE

Панчук Л. В., Матвейко О. В.
ВЕРБАЛІЗАЦІЯ АГРЕСІЇ: ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНИЙ АНАЛІЗ МОВЛЕННЄВИХ АКТІВ ПОГРОЗИ

Савчук Н. М.
МЕДІАКОМУНІКАЦІЇ У СИСТЕМІ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Черниш А. Є.
ЧИННИКИ МЕДІАТИЗАЦІЇ МІСТА

КНИГОЗНАВСТВО, БІБЛІОТЕКОЗНАВСТВО, БІБЛІОГРАФОЗНАВСТВО

Федотова О. О., Савченко В. П.
ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БІБЛІОТЕК УКРАЇНИ ТА ЗАРУБІЖЖЯ

ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЖУРНАЛІСТИКИ

Бабенко В. С.
КРИЗА МАС-МЕДІЙНИХ НАРАТИВІВ ЗАХІДНОГО СВІТУ У СПРИЙНЯТТІ РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИ

Герасимович В. А., Герасимович М. В., Коваль В. В.
РОЛЬ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ В ПРОЦЕСІ СОЦІАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ

Дроздовська О. Р., Кулеша Н. М.
ЖУРНАЛІСТСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ РОМАНА КОРДИ-ФЕДОРІВА (1912–1952)

Колкутіна В. В.
КОНЦЕПТ ПАМЯТІ В ЕСЕЇСТИЦІ ВАСИЛЯ МАХНА

Кошман І. М.
КОРПОРАТИВНИЙ КОДЕКС В МЕДІА (НА ПРИКЛАДІ ЛОКАЛЬНИХ ІНТЕРНЕТ-ЗМІ)

Фенько Н. М., Гундерук О. О.
ІНСТРУМЕНТИ КРЕАТИВНОГО ПИСЬМА В МЕДІЙНОМУ СТОРІТЕЛІНГУ

Шульська Н. М., Кошак О. М., Гундерук О. О.
ОСОБЛИВОСТІ ВИСВІТЛЕННЯ МЕДІАЧУТЛИВОГО КОНТЕНТУ: НЕКОРЕКТНІ НОМІНАЦІЇ В ЖУРНАЛІСТСЬКІЙ КОМУНІКАЦІЇ

Шульська Н. М., Кошак О. М., Римар Н. Ю.
ДОСТОВІРНІСТЬ, ТОЧНІСТЬ ТА ПОВНОТА ІНФОРМАЦІЇ В СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ ТЕЛЕМОВЛЕННІ

ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ВИДАВНИЧОЇ СПРАВИ ТА РЕДАГУВАННЯ

Сидоренко Н. М., Дубецька О. О.
УКРАЇНСЬКА КНИГА Й ПРЕСА ДЛЯ ДІТЕЙ (НІМЕЧЧИНА, АВСТРІЯ, 1945–1950)

ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Андрушків В. В.
РОБОТА РЕДАКЦІЙ І ЖУРНАЛІСТІВ РЕГІОНАЛЬНИХ МЕДІА У СУЧАСНИХ УМОВАХ

Бондаренко Т. Г., Коваль С. В.
ЕТИКО-ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ МЕДІАІВЕНТІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІНФОМЕДІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ ШКОЛЯРІВ

Грушевська Ю. А.
РЕКЛАМНИЙ ТЕКСТ ЯК ГОЛОВНИЙ ЕЛЕМЕНТ ВЕРБАЛЬНОЇ РЕКЛАМНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Задояна Л. М.
СПЕЦИФІКА РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ В СУЧАСНИХ ЗМІ

Ковтун Н. О., Федоренко О. Д.
ТЕМАТИЧНІ ВЕКТОРИ ЗОВНІШНЬОЇ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ М. ЧЕРКАСИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ: КОНТЕНТ-АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ

Погрібна О. О., Надточій О. Л.
МЕТОДОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ НОВИННОЇ ЗАМІТКИ ДЛЯ КОРПОРАТИВНИХ САЙТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Сворак Є. В., Ганцюк Т. Д., Опар Н. В.
АНАЛІЗ СТИЛІВ СПІЛКУВАННЯ У МІЖКУЛЬТУРНОМУ КОМУНІКАТИВНОМУ ПРОСТОРІ (НА МАТЕРІАЛІ КІНОФІЛЬМУ «INTOUCHABLES»)

Слюсар В. М., Зайко Л. Я.
ДИЗАЙН ЗОВНІШНІХ ЕЛЕМЕНТІВ ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАНЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ PR-ТЕХНОЛОГІЙ

Цапок О. М.
АДАПТАЦІЯ ТА ДІЯЛЬНІСТЬ УКРАЇНСЬКИХ РЕКЛАМНИХ АГЕНТСТВ У ВОЄННИЙ ЧАС

ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРІВ