Архів

Том 35 (74). № 4 Том 2, 2024

Титульна сторінка

Зміст журналу

УКРАЇНСЬКА МОВА

Мосур О. С.
МІКРОТОПОНІМИ САМБІРСЬКОГО ЦИРКУЛУ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ ВІРУВАНЬ МЕШКАНЦІВ КРАЮ У XVIII–ХІХ СТОЛІТТІ

Пасєка А. О.
РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКОЇ МЕДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ ТА УРОЛОГІЧНОЇ ТЕРМІНОЛЕКСИКИ: ОСНОВНІ ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ

Попович Н. М., Попович Ю. О.
МОВА ЗАСОБІВ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ: КВАНТИТАТИВИ З НЕОЗНАЧЕНОЮ КІЛЬКІСТЮ НА ШПАЛЬТАХ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ГАЗЕТИ «РУСЬКА РАДА»

Судук І. І.
МОРФОЛОГІЧНІ СПОСОБИ ТЕРМІНОТВОРЕННЯ У ГАЛУЗІ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ ТА ВІДНОВЛЮВАНИХ ДЖЕРЕЛ ЕНЕРГІЇ

Шульська Н. М., Зінчук Р. С., Римар Н. Ю.
ПРАВОПИСНА АДАПТАЦІЯ ІНШОМОВНИХ ЗАПОЗИЧЕНЬ У СУЧАСНІЙ МЕДІАКОМУНІКАЦІЇ

РОМАНСЬКІ ТА ГЕРМАНСЬКІ МОВИ

Мусійчук Т. І., Коляда Е. К.
ДО ПИТАННЯ ПРО СЕМАНТИКУ АНГЛІЙСЬКОГО ІМЕННИКА TOLERANCE

Панасенко Є. О.
АНГЛІЙСЬКА МОВА ЯК ГЕОПОЛІТИЧНИЙ ФЕНОМЕН У КОНТЕКСТІ СПРИЙНЯТТЯ ПУБЛІЧНИМИ УПРАВЛІНЦЯМИ В УКРАЇНІ

Рись Л. Ф., Пасик Л. А., Бондарчук О. Ю.
ЯВИЩЕ ПАРОНІМІЇ У СУЧАСНІЙ НІМЕЦЬКІЙ МОВІ

Ущаповська І. В., Черниш Є. С.
РІЗНОВИДИ КОМІЧНОГО ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХНЬОГО МОВНОГО ВИРАЖЕННЯ В АНГЛОМОВНИХ ТВОРАХ (НА МАТЕРІАЛІ ТВОРЧОСТІ Т. ПРАТЧЕТТА)

Чеберяк А. М.
ПАРЦЕЛЬОВАНІ КОНСТРУКЦІЇ У РОМАНІ ДЖ. Д. СЕЛІНДЖЕРА “THE CATCHER IN THE RYE”

Чистяк Д. О.
ХУДОЖНІЙ ПЕРЕКЛАД ІЗ ФРАНКОМОВНИХ ЛІТЕРАТУР В УКРАЇНІ У ДІАХРОНІЧНОМУ АСПЕКТІ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ

ПЕРЕКЛАДОЗНАВСТВО

Рябова К. О.
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗМЕЖУВАННЯ ПОНЯТЬ: МАШИННИЙ ТА АВТОМАТИЗОВАНИЙ ПЕРЕКЛАД

Khatser G. O.
THE USAGE OF AI TOOLS FOR TEACHING TRANSLATION

СТРУКТУРНА, ПРИКЛАДНА ТА МАТЕМАТИЧНА ЛІНГВІСТИКА

Мороз В. В.
УНІВЕРСАЛЬНА ТЕКСТОТВІРНА МОДЕЛЬ AIDA У СУЧАСНОМУ КОМЕРЦІЙНОМУ КОПІРАЙТИНГУ: АНАЛІЗ ТА СПЕЦИФІКА ЗАСТОСУВАННЯ

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Науменко Н. В.
СПОРТИВНІ МОТИВИ У СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ПОЕЗІЇ

Пухонська О. Я.
ТРАВМАТИЧНІ ВИМІРИ ВІЙНИ У КНИЗІ ВЛАДИСЛАВА ІВЧЕНКА «ПІСЛЯ 24-ГО»

Савенко О. П.
АЛЮЗІЯ ЯК ІМПЛІКАТИВНЕ ПОСИЛАННЯ У «СЛОВІ О ПОЛКУ ІГОРЕВІМ»

Токмань Г. Л.
ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ЛІРИЧНОГО ЦИКЛУ «ПЛЕНЕР» ІВАНА СВІТЛИЧНОГО ЯК ТЕКСТУ В ТЕКСТІ

Юрчук О. О., Чаплінська О. В.
ПОЕТИКА МІСТИЧНОГО В ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ ХІХ СТ. – ПОЧАТКУ ХХ СТ.

ЛІТЕРАТУРА ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН

Огульчанська О. А.
СВІЙ/ЧУЖИЙ ПРОСТІР У РОМАНІ ОРХАНА ПАМУКА «МУЗЕЙ НЕВИННОСТІ»

Писаченко Д. Л.
СПЕЦИФІКА КІНЕМАТОГРАФІЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ ЕСТЕТИЗМУ О. УАЙЛДА У КІНОСТРІЧЦІ ОЛІВЕРА ПАРКЕРА «ДОРІАН ГРЕЙ»

ПОРІВНЯЛЬНЕ ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО

Скорофатова А. О.
БУНТ КАНДІДА: КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ ПОВІСТЕЙ «СПРАВЖНЯ ІСТОРІЯ А-К’Ю» ЛУ СІНЯ ТА «FATA MORGANA» МИХАЙЛА КОЦЮБИНСЬКОГО

ТЕОРІЯ ЛІТЕРАТУРИ

Мізінкіна О. О.
ЖАНР РЕТРОРОМАНУ У ТВОРЧОСТІ ПЕТРА КРАЛЮКА

МОВИ НАРОДІВ АЗІЇ, АФРИКИ, АБОРИГЕННИХ НАРОДІВ АМЕРИКИ ТА АВСТРАЛІЇ

Нестеренко О. О.
ОСОБЛИВОСТІ ВІДТВОРЕННЯ ТРОПІВ В КИТАЙСЬКОМОВНОМУ ПЕРЕКЛАДІ ОПОВІДАННЯ ІВАНА ФРАНКА «ТЕРЕН У НОЗІ»

ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Морозова О. О.
ПУБЛІЧНА КОМУНІКАЦІЯ УКРАЇНСЬКИХ ЖІНОК-БІЖЕНОК В НІМЕЧЧИНІ (НА ПРИКЛАДІ ДРУКУВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ ФОНДУ AWO)

Старков В. І.
ІНФОГРАФІКА ЯК СИСТЕМНИЙ ЕЛЕМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА

Супрун В. М.
УКРАЇНСЬКА ПІСНЯ ПЕРІОДУ ВІЙНИ ЯК СОЦІОКОМУНІКАЦІЙНИЙ ФЕНОМЕН

Супрун Л. В.
ВІТЧИЗНЯНА МЕДІАПОЛІТИКА ЩОДО НАЦМЕНШИН ТА КОРІННИХ НАРОДІВ УКРАЇНИ: КОНЦЕПЦІЯ МІЖКУЛЬТУРНОГО ТА МІЖКОМУНІКАЦІЙНОГО ДІАЛОГУ

Chekshturina V.
FEATURES AND BENEFITS OF CONCEPTUAL LIFE-SIGNIFICANT SPEECH

ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЖУРНАЛІСТИКИ

Михайліченко Д. Г.
ТЕХНОЛОГІЇ ФЕЙКОВИХ НОВИН В СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА ПІД ЧАС ВІЙНИ

Нестеряк Ю. В., Маруховська-Картунова О. О.
ІНТЕРНЕТ -ЖУРНАЛІСТИКА: НАУКОВИЙ ДИСКУРС –АНАЛІЗ ЩОДО ОСНОВНИХ ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ

Пархітько О. В.
РІВЕНЬ ЯКОСТІ СУЧАСНОЇ СПОРТИВНОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ІНТЕРНЕТ-ЖУРНАЛІСТИКИ

Тернова А. І., Ливада М. І.
FAST (FREE AD-SUPPORTED TELEVISION) ЯК НОВИЙ ВЕКТОР РОЗВИТКУ МЕДІА

Трачук Т. А., Андрющенко М. Ю.
ТЕНДЕНЦІЇ Й ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОНЛАЙН-МЕДІА

Яблонський М. Р.
«ЗРОБИТИ УКРАЇНСЬКУ ПРАВДУ ГОЛОСНОЮ»: ПУБЛІЦИСТИЧНА ТА РЕДАКЦІЙНО-ВИДАВНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ М. ШЛЕМКЕВИЧА В МЕМУАРНИХ ДЖЕРЕЛАХ

ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Чубук О. Л., Лупій Я. В.
АДАПТАЦІЯ КОНТЕНТУ ЧЕРЕЗ ЙОГО «ПЕРЕПАКУВАННЯ» ЯК ОЗНАКА ІНТЕГРАЦІЇ У СОЦІАЛЬНІ МЕДІА (НА ПРИКЛАДАХ ТЕЛЕКАНАЛІВ ОДЕСИ)

ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРІВ